5 Temmuz 2014 Cumartesi

gece ucte yatagimda yatiyordum ve biri dislerimi sokmeye calisirken aci icinde uyandim. kalkip annemle konustum biraz, sahura kalkmis o da. tekrar yattim. sabahki ruyam dislerimin sokulmesinden daha kotuydu. sanirim arkadas olmaya calisiyoruz, ya da arkadas olup olamiycagimizi merak ediyoruz. senin arkadaslarinin yanindayiz. cok rahat sayilmam. masada karsimda bir yerlerde oturuyorsun. sonra bir sey oluyor, birine bir seyler soyluyorum, sanirim artik sevgili olmadigimizla ilgili, emin diilim, sonra bana amma da sacmaladin cok garipsin gibi bir sey diyorsun gulerek. sinirleniyorum, masadan kalkiyorum. sasirip seyda gitme diyorsun cok israrli olmadan (her zamanki gibi). sonra pesimden geliyorsun. cok yakinimdasin. yakinliktan sasiriyoruz bir an ikimiz de. seni cok ozledim diye fisildiyorsun belli belirsiz. sayiklarmis gibi. kendini birakmis ve kaybolmus gibisin simdi az oncekinin aksine. kollarima dokunacak olup geri cekiyorsun ellerini hemen. gozlerimin doldugunu hissediyorum. numaran hala ezberimde soyliyim ister misin diyorsun. gulumsemek istiyorum ama gozlerimden yaslar akiyor. ama cok fazla akiyor. su gibi dokuluyor. saklamak icin one egiyorum basimi ama goruyorsun iste.. -sonra uyandim. bilincaltimi sikiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder