24 Şubat 2015 Salı

kendinden emin olmanin, ve yaptigin guzel seylerin arkasinda hakli bi gururla durabilmenin mutlulugunu hatirladim az once. bu, uzaktan bile olsa hayatta tanik olunacak guzel seylerden biri ama ben seyirci olmak, guzelliklere alkis tutmak filan istemiyorum artik.. sevdigim isi yapabilmeye, ise yaradigimi hissetmeye ihtiyacim var. onu yeniden hissedemezsem naparim bilmiyorum ve bu bana inanilmaz caresiz hissettiriyo. artik anlatmaya bile kalkisamadigim bu bosluk dolmuyo cunku.. baska turlu dolduramam gibi geliyo. ariyorum hep. aramaktan mi yoruluyorum bu kadar.

10 Şubat 2015 Salı

5 Şubat 2015 Perşembe

ben sevdali sen belali

insani baska bir insan karsisinda bu kadar egip buken baska bir sey var midir hayatta? olumden once bile dimdik durabilen insanlar, ask icin egmisler baslarini. sevgililerine yalvarmislar. bu manyakca aci oyle bir sey yapiyor ki. hem buyulu, hem korkunc. patolojik bir sey bu ama bazilarimizin ruhuna islemis sanirim, kolay gecmiyor.

su an sezen aksu dinlemek yerine uyumaliydim ornegin..

sen simdi yeniden asik olmaya hazirlaniyorsun belki. o filmler kalbine dokunuyor ya hani. benim dokunamadigim kalbinde biriktiriyorsun onlari, o sarkilari, filmleri, yavas yavas topluyorsun gizli bir bolmede. bir kazalar zinciri sonucu kaybettigimiz ask gibi. bir dahaki sefere, bir baskasina heyecanla anlatmak icin, kirintilarindan yeniden yesertiyorsun kirip dokulen askimizi, bir baskasina vermek icin. iste buna pek dayanamiyorum.

tom waits "love is always in the air, it is there for those who care" demis gerci ama.. ben diyorum ki bugun degil.

*az kaldi! gidecegiz buradan: bilinmeyen ada'miza.

1 Şubat 2015 Pazar

cunki bazen cok sacmaliyorum.

kelimelerim eskisinden cok daha beceriksizler. en son ne zaman sahici bi cumle kurdum ya da hakkini verdim bir konusmanin? ve yazdigim her harf de benim gibi kararsiz. icimden gelmiyor.

simdi gidiyim, belki yine gelirim, belki gelemem, bilmiyorum.